Page Nav

HIDE

Breaking News:

FALSE
HIDE_BLOG
latest

"Τίνος είναι βρε γυναίκα ο Β.Ο.Α.Κ."; - Κυβέρνηση και ΣΥΡΙΖΑ ερίζουν για την πατρότητα του μεγάλου έργου στην Κρήτη

  Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει ένα εμβληματικό αναπτυξιακό έργο για την Κρήτη, καθώς σήμερα από τα Χανιά, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης...

 

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει ένα εμβληματικό αναπτυξιακό έργο για την Κρήτη, καθώς σήμερα από τα Χανιά, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, και η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών παρουσίασαν τον σχεδιασμό για τη δημιουργία του νέου Βόρειου Οδικού Άξονα του νησιού, καθώς και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Το σχέδιο, που παρουσιάστηκε στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου στην παλιά πόλη των Χανίων, προβλέπει νέες χαράξεις, τούνελ- σήραγγες, γέφυρες και ανισόπεδους κόμβους.

Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα αλλά και την αναγκαιότητα του έργου και ευχαρίστησε τις υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών για την προσπάθεια που κατέβαλαν ώστε να προχωρήσει το έργο. Ο κ. Μητσοτάκης χαρακτήρισε τον ΒΟΑΚ ως «το πιο σημαντικό αναπτυξιακό έργο για την Κρήτη τον επόμενο αιώνα».

Παράλληλα, υπενθύμισε ότι η δημιουργία του ήταν μια από τις προσωπικές προεκλογικές δεσμεύσεις που είχε αναλάβει. Αναφέρθηκε ιδιαίτερα στη μεγάλη προσπάθεια που καταβλήθηκε ώστε μέρος της χρηματοδότησης του έργου να είναι από το Ταμείο Ανάκαμψης. Όπως είπε, «διαθέτουμε τα χρηματοδοτικά εργαλεία για να υλοποιήσουμε ένα εργο, που θα ξεπεράσει τα 2 δισ. ευρώ. Ο ΒΟΑΚ θα είναι ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος που θα κατασκευασθεί στην Ευρώπη.

Αν δεν προχωρήσουμε, η Κρήτη θα μείνει αναπτυξιακά ακρωτηριασμένη. Για μένα ο ΒΟΑΚ είναι αδιαπραγμάτευτη αναπτυξιακή προτεραιότητα» τόνισε.

Ο κ. Μητσοτάκης μίλησε για την εμπειρία του στο θέμα της οδικής ασφάλειας που παρέχει ο υφιστάμενος ΒΟΑΚ και υπογράμμισε πως «ο νέος ΒΟΑΚ θα είναι ο δρόμος του μέλλοντος».

Ο πρωθυπουργός ζήτησε τη συνεργασία όλων ώστε να ολοκληρωθεί το έργο κι αναφέρθηκε στα μεγάλα αναπτυξιακά έργα που δρομολογούνται στο νησί, τονίζοντας ότι «πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί και να κάνουμε πράξη το αναπτυξιακό μας όραμα για το νησί».

Εμφανίστηκε, επίσης, αισιόδοξος ότι πλησιάζει το τέλος της πανδημίας, ωστόσο επισήμανε την ανάγκη να προχωρήσουν οι εμβολιασμοί και να μην υπάρχει εφησυχασμός.

Στο τέλος της ομιλίας του, αναφέρθηκε στις συζητήσεις που είχε με τον πατέρα του Κωνσταντίνο και στο όραμα και εκείνου να αποκτήσει η Κρήτη ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο.

 ΣΥΡΙΖΑ

Κριτική στις εξαγγελίες Μητσοτάκη για τον ΒΟΑΚ εξαπέλυσε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς υποστηρίζοντας πως η κυβέρνηση ειδικά στην Κρήτη μετά από «δύο χρόνια απραξίας», «το μόνο νέο που εισέφερε ήταν καθυστέρηση και διόδια».

Η πλήρης δήλωση έχει ως εξής: «Οι σημερινές εξαγγελίες Μητσοτάκη για τον ΒΟΑΚ αποτελούν προσβολή στη νοημοσύνη του κρητικού λαού. Η Κρήτη βίωσε δύο χρόνια απραξίας, δύο χρόνια παλινωδιών. Επί δύο χρόνια δεν έχει πέσει ούτε χαλίκι. Και τώρα η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιστρέφει στη χάραξη και τις διαδικασίες που είχε δρομολογήσει ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία. Το μόνο νέο που εισέφερε ήταν καθυστέρηση και διόδια. Ντροπή και μόνο ντροπή».

 Να υπενθυμίσουμε πως λίγες μέρες πριν, με ανακοίνωσή του ο κ. Παππάς είχε αναφέρει: «Σήμερα πανηγυρίζουν για την κατάθεση προς έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Μια κατάθεση που είχαν προαναγγείλει πολλές φορές ως σήμερα. Άλλοτε για την άνοιξη του 2020, άλλοτε για το καλοκαίρι του ίδιου έτους, άλλοτε για τις αρχές του 2021, κ.ο.κ».

Ακολούθως κατηγορεί την κυβέρνηση ότι «δύο χρόνια μετά τις εκλογές και ενώ η παροιμιώδης ανικανότητά τους στοιχίζει στις υποδομές, επιμένουν πως ο ΣΥΡΙΖΑ είχε κάνει για τον ΒΟΑΚ απλώς «μια μολυβιά στον χάρτη». Και το λένε, ενώ ως σήμερα έχουν αλλάξει πέντε φορές τις εξαγγελίες τους για την υλοποίηση του έργου:

Είπαν με έναν διαγωνισμό από Καστέλι Χανίων ως Σητεία.

Είπαν με κοινό διαγωνισμό με την Αττική Οδό.

Είπαν με χρηματοδότηση από ομόλογα.

Είπαν με χρηματοδότηση από ΕΣΠΑ και διόδια που θα πληρώνουν οι Κρητικοί.

Είπαν με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης».