Page Nav

HIDE

Breaking News:

FALSE
HIDE_BLOG
latest

Προσοχή στις "ελιές" του σώματος - "Μία μπορεί να κάνει τη διαφορά" η καμπάνια για τον καρκίνο του δέρματος

  Η Bristol Myers Squibb (BMS) παραμένοντας πιστή στην διαχρονική δέσμευσή της για την επαγρύπνηση σχετικά με τον καρκίνο του δέρματος, ανακ...

 


Η Bristol Myers Squibb (BMS) παραμένοντας πιστή στην διαχρονική δέσμευσή της για την επαγρύπνηση σχετικά με τον καρκίνο του δέρματος, ανακοινώνει την έναρξη της καινούριας της καμπάνιας με τίτλο: «Μία μπορεί να κάνει τη διαφορά».

Τελώντας υπό τις αιγίδες της Ένωσης Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (ΕΟΠΕ) και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ), η καμπάνια απευθύνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό σε ζητήματα που αφορούν στην πρόληψη του καρκίνου του δέρματος και τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η έγκαιρη διάγνωση στην πρόγνωση της νόσου. Παράλληλα, επιδιώκει να λειτουργήσει ως υπενθύμιση για τον απαραίτητο ετήσιο προληπτικό έλεγχο σπίλων, γιατί μία ελιά μόνο, μπορεί να κάνει τη διαφορά! Πολύτιμος σύμμαχος σε αυτή την προσπάθεια είναι ο ειδικός δερματολόγος, με την επιστημονική καθοδήγηση και συμβολή του οποίου μπορούμε έγκαιρα και αποτελεσματικά να αντιμετωπίσουμε την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου του δέρματος.

Η καμπάνια θα υλοποιηθεί μέσα από ένα ευρύ φάσμα πρωτοβουλιών και σχετικών ενεργειών ευαισθητοποίησης του κοινού, ενώ έχουν δημιουργηθεί υλικά τα οποία θα προβάλλονται κατά τη διάρκεια του έτους όπως έντυπες καταχωρήσεις, web banners, web skins, ραδιοφωνικό σποτ, youtube video, ειδική ιστοσελίδα αφιερωμένη στον καρκίνο του δέρματος, διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι καθώς επίσης και συνεργασίες με influencers. Συγκεκριμένα, αρωγοί και πρεσβευτές αυτής της τόσο σημαντικής εκστρατείας είναι ο τηλεοπτικός παρουσιαστής και ραδιοφωνικός παραγωγός Δημήτρης Ουγγαρέζος και η ηθοποιός και τηλεοπτική παρουσιάστρια Μαριάννα Τουμασάτου, οι οποίοι θα ενώσουν τις φωνές τους μαζί μας με στόχο το μήνυμα της πρόληψης μέσα από το σλόγκαν «μία μπορεί να κάνει τη διαφορά» να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά και να έχει μεγαλύτερη απήχηση στον κόσμο. «Συμμετέχω κι εγώ με ιδιαίτερη χαρά στην ενημερωτική καμπάνια της BMS Ελλάδος για τον καρκίνο του δέρματος. Το κάνω σχεδόν με λαχτάρα! Λαχτάρα να βοηθήσω κι εγώ να γνωρίσουμε έναν «εχθρό» που δεν πρέπει να φοβόμαστε. Έχουμε ο ένας τον άλλον, ορθώνουμε ανάστημα και προφυλάσσουμε τους εαυτούς μας απέναντι σε κάτι, που, μέχρι τώρα, αποφεύγαμε να κοιτάξουμε κατάματα - όχι πια!», δήλωσε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος. Επιπρόσθετα, η Μαριάννα Τουμασάτου δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που στηρίζω και εγώ αυτήν την προσπάθεια ενημέρωσης για τον καρκίνο του δέρματος. Η τακτική επίσκεψη στον δερματολόγο μας είναι κάτι που δεν πρέπει να αμελούμε. Ας κάνουμε την πρόληψη προτεραιότητά μας!».

Η BMS σας καλεί να επισκεφθείτε την φιλική προς τον χρήστη ιστοσελίδα miaboreinakaneitidiafora.gr, όπου εκεί θα μπορέσετε να ενημερωθείτε εύκολα και αποτελεσματικά σχετικά με ζητήματα που άπτονται της πρόληψης για τον καρκίνο του δέρματος. Παράλληλα, μέσω ενός ευχάριστου διαδραστικού παιχνιδιού θα μπορέσετε να ενημερωθείτε περαιτέρω με διάφορα tips που είναι σημαντικό να ακολουθείτε για την προστασία σας από την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία. Τέλος, συμβολικά σας δίνεται η δυνατότητα να προγραμματίσετε πολύ εύκολα το ραντεβού σας για μια προληπτική εξέταση σπίλων, επιλέγοντας μια ημερομηνία στο ημερολόγιο της εκστρατείας και να μοιραστείτε την ενέργεια αυτή στα προσωπικά σας μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε με αυτό τον τρόπο να γίνετε και εσείς πρεσβευτές του μηνύματος της πρόληψης για τον καρκίνο του δέρματος.

«Έχοντας ως όραμά μας να αλλάζουμε τις ζωές των ασθενών αξιοποιώντας την επιστήμη και τις δυνατότητες που αυτή έχει επιδείξει στο πέρασμα των χρόνων, δηλώνουμε το παρών με αυτή την καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του δέρματος. Είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε να φροντίζουμε την υγεία μας, ενώ η πρόληψη μέσω της αυτοεξέτασης αλλά και της επίσκεψης σε δερματολόγο, θα πρέπει να γίνει προτεραιότητα όλων μας», δήλωσε η Ζέφη Βλαχοπιώτη, Market Access Lead της BMS στην Ελλάδα, υπενθυμίζοντας την πορεία και τις δραστηριότητες της εταιρείας γύρω από ζητήματα ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης για διάφορες νόσους.

Πηγή: medlabs.gr